Om oss

Merja Niemi

Jag har 15 års erfarenhet av ledande befattningar inom service- och tjänstesektorn. Som ytterst ansvarig har jag arbetat med personalfrågor och organisationsutveckling. Jag har stor erfarenhet av projektering samt affärsutveckling i nyöppningar samt befintliga verksamheter. Jag upptäckte att min passion är människor och utveckling. Idag arbetar jag som utbildningsledare och ICF certifierad coach.
“Gör skillnad, ta ansvar och nå resultat på ett äkta och genuint sätt!”

Per Alénius

Jag är utbildad marknadsekonom, omvärldsanalytiker och projektledare. Jag har över 20 års erfarenhet av kommunikations-, affärs- och organisationsutveckling. Jag arbetar även som mentor.

 

Gemensamt har vi en passion att arbeta med företag där företagsledarna förstår att människorna i verksamheten är den största resursen för att lyckas! Vi kompletterar varandra vilket garanterar en bred syn på det förändringsarbete som krävs.

Här är några av de omdömen vi fått:

Per och Merja är intresserade av varje persons unika kvalitéer och olika förmågor. De har en gåva att förstå hur människor med olikheter kan arbeta produktivt tillsammans.

De är båda skickliga på att tillsammans med uppdragsgivaren identifiera och hitta en lösning på hur man ska arbeta vidare med företagets behov till ett ökat engagemang och motivation hos medarbetarna som genererar till en ökad effektivitet och lönsamhet. Problem är utveckling.


Var social och dela!