Vad som hjälper dig att få mer tid till att hinna med dina arbetsuppgifter och SLIPPA långa to-do-listor som ger känslan av att aldrig komma i kappVad som behövs för att skapa mer inkludering och involvering vilket leder till ett bättre samarbete
Vad som krävs för att alla ska ta mer ansvar för sin egen motivation och sitt engagemang vilket leder till mer självständighet, mod att fatta egna beslut och på så sätt frigöra sin tid.
Vad din roll innebär och varför det är viktigt att känna till den
Vad som behövs för att bygga upp tillit till varandra vilket i sin tur leder till en trygg och välmående arbetsplats.
TRE NYCKLAR ATT TA MED:
KOMMUNIKATION: "Det är inte VAD vi kommunicerar utan HUR vi gör det som gör skillnad"
DIN ROLL: "Ledarskap börjar med dig." Att kommunicera tydligt, trovärdigt och inspirerande ger trygghet, engagemang och energi.
TEAM: "En kedja är inte starkare än dess svagaste länk." Att inkludera och involvera alla lyfter potentialer.